Saturday 1 June 2013

Budak Perempuan 3 Tahun Ketagih Rokok








A three-year-old Chinese girl has mysteriously changed her character after being hospitalized from a vehicle accident and is now addicted to smoking and drinking. Ya Wen, 3, lives in a shelter with her parents, who collect and sell garbage for money, in Huizhou. 

Her mother Mrs Gao said it all started last February after an accident. The family was waiting to cross a street when a speeding van knocked down young Ya Wen, injuring her severely. However, while doctors feared for her life, she woke up again 5 days later and recovered in months. But soon her mother found her secretly smoking, up to a pack a day. She said Ya Wen not only stole her husband's cigarettes, but also put cigarettes on their local shop tab. 

Mrs Gao said her daughter has now been addicted to smoking for a year and has also changed her preference in clothes. "She only likes boys' clothes. If we don't buy them for her, she cries in protest." "She also likes drinking. Three glasses of beer is no problem to her."

Artikal Penuh 

1 comment:

  1. Hello semua,
    Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko sekali lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya mula jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menghubungi Encik Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama......
    Nama tengah.....
    2) Jenis Kelamin: .........
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
    4) Tempoh Pinjaman: .........
    5) Negara: .........
    6) Alamat Rumah: .........
    7) Nombor Telefon: .........
    8) Alamat e-mel ..........
    9) Pendapatan Bulanan: .....................
    10) Pekerjaan: ...........................
    11) Yang tapak adakah anda di sini tentang kami .....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    Derek Email osmanloanserves@gmail.com

    ReplyDelete